Spotkanie z Pierwszą Damą

Trzynastego grudnia miałam okazję wziąć udział w warsztatach zdrowotnych, gdzie gościem honorowym była Pierwsza Dama Agata Kornhauser-Duda. Warsztaty były zorganizowane przez Klub Seniora w Masłomiącej (kilka kilometrów od Krakowa) oraz Fundacje "Piękne Anioły". To, że mogłam wziąć udział w tym szkoleniu było za sprawą mojej siostry, która jako dietetyk kliniczny trzymała pieczę praktyczną i merytoryczną nad przebiegiem szkolenia. Tematem szkolenia była zdrowa żywność, a przede wszystkim soki i ich wpływ na funkcjonowanie organizmu. Panią prezydentową przywitano śpiewami i wierszykami recytowanymi przez dzieciaki. Jest to bardzo miła, elegancka i dostojna kobieta. Z każdym zamieniła kilka słów oraz zapraszała do zdjęć. Wszyscy dostaliśmy od pani Agaty upominki. Szale, chusty. Dzieciaki dostały worki pełne upominków. To był bardzo miły gest. Po szkoleniu przyszedł czas na poczęstunek. Domowy barszcz i pierogi. Już w klimacie świątecznym. To było bardzo ciekawe dla mnie doświadczenie i cieszę się, że moja siostra jest angażowana jako specjalista na spotkania z takimi osobistościami.

Od lewej: ja, pani z Fundacji "Piękne Anioły", Agata Duda oraz moja siostra


 Każdy tworzył soki oraz koktajle zdrowotne, Pierwsza Dama również :-)
 Autor zdjęć: Grzegorz Jakubowski

Komentarze

  1. Wow! Zazdroszczę takiego spotkania :D
    To musiało być super wydarzenie dla wszystkich!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, jak pięknie! <3 Wartościowe spotkania zarówno pod względem przekazanych treści jak i możliwości spędzenia czasu z drugim człowiekiem.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe spotkanie i temat:) Zdrowe odżywianie to moja pasja. Fajnie, że podzieliłaś się wrażeniami z warsztatów i ze spotkania z Pierwszą Damą. I brawa dla siostry oczywiście:)

    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sprawa :) widzę dzieciaki miały frajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkolenie na temat zdrowej żywności Plus taki gość. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, fantastyczne spotkanie ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite, fantastyczne spotkanie :) Ja akurat nie miałam okazji czegoś takiego doświadczyć :) Świetny post!
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej :) Fajnie, że miałaś możliwość spotkać na żywo Panią Agatę :)
    Widzę, że to było bardzo miłe i sympatyczne spotkanie :)
    Uśmiechy wszystkich na zdjęciach to potwierdzają :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj też z chęcią wybrałabym się na takie szkolenie :)
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam bym się średnio cieszyła z takiego spotkania, ale zawsze to jakieś urozmaicenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno super przeżycie :)
    Ale jesteście podobne z siostrą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje :)
    Buziaki:* I wszystkiego co najlepsze na Święta kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że miałaś okazję poznać tak znana osobę i sama mogłaś wyrobić sobie opinię na jej temat :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Moje zamiłowanie do Muminków

Wyrywanie ósemek - moje doświadczenia