馃惥 Ciciu艣 - prawdziwie polska marka dla kociarzy 馃惥

Hejka! Dzisiejszy post nie jest sponsorowany, to napisz臋 na wst臋pie. Postanowi艂am go stworzy膰, aby pokaza膰 Wam mega fajn膮, ma艂膮 polsk膮 mark臋 odzie偶ow膮, kt贸ra jest dedykowana kociarzom (czyli mnie) i kotom. "Ciciu艣" tworzy ubrania z motywem kocim - kocie figury, kocie 艂apki, koty w formie rysunkowej. Wsz臋dzie, wsz臋dzie koty. Bardzo fajnym aspektem, na kt贸ry chc臋 zwr贸ci膰 uwag臋 jest to, i偶 5% dochodu z ka偶dego sprzedanego ciuszka przekazywane jest dla potrzebuj膮cych kot贸w. Super inicjatywa. Ta ma艂a firma pokazuje, 偶e da si臋 zrobi膰 co艣 kreatywnego, super jako艣ciowego i po偶ytecznego za jednym razem. Doceniam i zauwa偶am takich kreatywnych ludzi.

Ze sklepu internetowego cicius.pl zam贸wi艂am zielon膮 bluz臋, z motywem bia艂ego kota. W gratisie dosta艂am jeszcze koszulk臋. Ubrania s膮 wykonane z super jako艣ci bawe艂ny. Bluza od 艣rodka jest ocieplona, wi臋c ju偶 wiem w czym b臋d臋 chodzi膰 w tegorocznym sezonie jesienno-zimowym. Paczka przysz艂a do mnie w kartonie z logo, a rozpakowywanie jej sprawi艂o mi wiele przyjemno艣ci. W 艣rodku czeka艂a na mnie koperta z r臋cznie pisanym moim imieniem, naklejka z logo, co dodatkowo udowadnia, 偶e sprzedaj膮cy kochaj膮 to co robi膮, kochaj膮 ten biznes, klient贸w i koty. Tak jak wspomina艂am. Koty, wsz臋dzie koty! Ale jak na kociarza przysta艂o - nigdy ich za ma艂o.

Moja Grzanka zaaprobowa艂a ubrania, ale jeszcze bardziej kartonowe pude艂ko, do kt贸rego od razu wskoczy艂a. Od zawsze fenomenem dla mnie jest to, 偶e te zwierz臋ta kochaj膮 kartony. Czy kto艣 mi mo偶e to wyt艂umaczy膰? Od zawsze kocham zwierz臋ta - wszystkie. Pewnie po艂owa z Was jest w teamie "Psy", ale mi zawsze by艂o bli偶ej sercem do kot贸w.

Jestem zadowolona z zakupu i zauroczona tym kocim biznesem. Polecam


cicius.pl     cicius.pl     cicius.pl     cicius.pl     cicius.pl


 




Moja Grzanka ma ju偶 ponad 16 lat. Bardzo j膮 kocham
 

cicius.pl

Komentarze

  1. Jestem fank膮 drugiego zdj臋cia :D

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ale rozumiem, 偶e kota gratis dodaj膮? :D Twoja kotka wygl膮da jak m贸j kot ;)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ooo ale super, ch臋tnie co艣 kupi臋 :)
    „Zapraszam tak偶e do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsu艅
  4. Moim zdaniem bardzo fajnie opisany problem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsu艅
  5. Widac ze podoba si臋 temu kitku! najlepsze kocie legowisko

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

馃殫 M贸j pierwszy samoch贸d - Fiat 126p 馃殫

Wyrywanie 贸semek - moje do艣wiadczenia

Moje zami艂owanie do Mumink贸w