Deventer nas pochłonęło

Deventer to stare, holenderskie miasto. Mieszka w nim niecałe sto tysięcy ludzi. Takiego miasta jak Deventer nie widziałam jeszcze nigdy. Mam na myśli to, że jest prześliczne i ma swój wyjątkowy, niepowtarzalny klimat. Na to odczucie wpływają setki kamienic, każda w innym kolorze, inaczej zaaranżowana, ozdobiona, wąskie uliczki, pełno zieleni, koty wylegujące się przed drzwiami budynków. Na rynku jest dość sporo knajp i restauracji, jednak my biesiadowaliśmy nad rzeką IJssel. Deventer tak nas wciągnęło, że zrobiliśmy więcej kroków niż podczas zwiedzania Amsterdamu. Bardzo lubię takie miasteczka i fajnie, że Deventer zachowało swój klimat. Polecam zajrzeć, można poczuć się jak w innym świecie.

 










 





                                                                                         Bera & Paulina

Komentarze

  1. Faktycznie miejsce jest bardzo urokliwe :) nigdy jeszcze nie byłam w Holandi. Przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miasto ma niesamowity i bardzo urokliwy klimat. Byłam w Holandii tylko raz, ale nigdy w takim małym urokliwym miasteczku.

    pozdrawiam
    Karo

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo urokliwe to miasteczko 😍
    Rzeczywiście te kamienice robią niesamowite wrażenie 💕
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Miasto faktycznie ma swój klimat chociaż wcześniej o nim nie słyszałam.
    Zdjęcia są przepiękne :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba przyznać, że bardzo klimatyczne miejsce :) Te wąskie uliczki robią wrażenie! To musiała być udana wycieczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla jednych miasto, w którym się żyje-mieszka, dla innych prawdziwa gratka do zwiedzania! <3
    Takie miasta mają swój niepowtarzalny klimat, który chce się poznać.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne miasto!

    karolsiapsychology.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Wyrywanie ósemek - moje doświadczenia

Moje zamiłowanie do Muminków