Zima jest najlepsza ❄

Bardzo lubię zimę i niezmiernie się cieszę, że w tym roku dopisała. Biały puch utrzymuje się w moim regionie (małopolska) już od ponad trzech tygodni. Lekki mróz sprawia, że śnieg się nie roztapia, tworząc piękną scenerię. Smutno mi, że stoki są zamknięte i chyba muszę pogodzić się z tym, że w tym roku nici z szusowania na nartach, ale za to korzystam z zimy w inny sposób. Jeździmy konno w tereny po łąkach i lasach, jeździmy na sankach, dupolotach i urządzamy kuligi. Można pomyśleć, że to dziecinne zajęcia, ale sprawiają więcej radości niż może się wydawać. Ostatnie lata były ubogie jeśli chodzi o ilość śniegu, dlatego jego obecność jest teraz taka satysfakcjonująca. Szczególnie dla zimnoluba jakim jestem. Zresztą uśmiech na poniższych zdjęciach doskonale oddaje mój zimowy nastrój.
 

 


Na głowie kask narciarski i gogle. Spodnie też narciarskie

Tiko w zimowej scenerii i zimowym futrze jeszcze bardziej wygląda jak koń pierwotny, ale i tak LOVE

Komentarze

  1. Świetne zdjęcia :) W Gdańsku też biało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę tej jazdy konno bardzo mocno. Mam nadzieję, że i ja wkrótce będę miała okazję trochę pojeździć;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Moje zamiłowanie do Muminków

Finlandia śladem Tove Jansson i Muminków - Wioska Muminków, Moomin Cafe, Moomin Shop