Wiosna bez siod艂a 馃崈

Wiosna to wr臋cz idealny czas na jazd臋 konn膮. Nie toniemy ju偶 w b艂ocie, konie nie s膮 takie brudne, co ma miejsce szczeg贸lnie w zimie. W lecie zarazem gryz膮 muchy ko艅skie, kt贸rych nie da si臋 pozby膰. S膮 wsz臋dzie! Tak wi臋c staram si臋 je藕dzi膰 teraz ile si臋 da. Niestety, problemy z kr臋gos艂upem troch臋 mi t膮 jazd臋 ograniczaj膮 wi臋c na obecn膮 chwil臋 wybieram rekreacyjn膮 jazd臋 na oklep - czyli bez siod艂a. Na skoki i uje偶d偶enie jeszcze przyjdzie czas. Patison jest do艣膰 grubiutki i mi臋kki, wi臋c jazda na oklep sprawia mi du偶o przyjemno艣ci i nie obci膮偶a tak kr臋gos艂upa.






Nie da si臋 nie zauwa偶y膰 kwitn膮cych 艣liw i wi艣ni - takie nasze ma艂e polskie Hanami.




Komentarze

  1. Pi臋kne zdj臋cia i konie :) Ja sama mam zamiar zapisa膰 si臋 na jazd臋 konn膮 w wakacje, ale czasem wci膮偶 si臋 zastanawiam czy warto :D te偶 nie cierpi臋 ko艅skich much...

    OdpowiedzUsu艅
  2. Cudowne zdj臋cia! Zawsze marzy艂am o je藕dzie konno, ale teraz mam wra偶enie, 偶e jestem na to za stara, haha :D Jednak na pewno poka偶臋 t臋 zajawk臋 mojej c贸rce ! Super by by艂o, gdyby jej si臋 kiedy艣 spodoba艂o !

    OdpowiedzUsu艅
  3. Cudowne zdj臋cia <3
    Ale wiosennie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. 艢wietnie wykonane zdj臋cia i przepi臋kne konie *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  5. Chcia艂abym chod藕 raz przejecha膰 si臋 na koniu. Nigdy nie je藕dzi艂am, nie no dobra dwa razy jak mia艂am mo偶e 10 lat, z czego jednego nie wspominam mi艂o bo kuc podskoczy艂 i mnie zrzuci艂.XD

    OdpowiedzUsu艅
  6. Pi臋kne zdjecia!
    Pami臋tam jak by艂am m艂odsza mama zapisa艂am mnie na zaj臋cia i by艂o super. Do dzi艣 wspominam te czasy niesamowicie i kto wie mo偶e powr贸c臋 do je藕dziectwa;)


    http://toskaonline.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsu艅
  7. 艢liczne zdj臋cia i konie :) Masz wspania艂膮 pasj臋 :)
    Zapraszam tak偶e do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsu艅
  8. Jak by艂am ma艂a zawsze chcia艂am mie膰 konia, niestety nie doczeka艂am si臋, ale jestem przed sesj膮 zdj臋ciow膮 z tymi pi臋knymi modelami.
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  9. Pomimo tego, 偶e moja rodzina zajmuje si臋 hodowl膮 koni nigdy nie mia艂am okazji sprawdzi膰 si臋 w je藕dzie. Zawsze zastanawiam si臋 jak to jest. Mam nadziej臋, 偶e problemy z kr臋gos艂upem min膮 i b臋dziesz mog艂a w pe艂ni cieszy膰 si臋 swoj膮 pasj膮.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsu艅
  10. Pi臋kne zdj臋cia! Konie to bardzo m膮dre zwierz臋ta, wi臋c nie dziwi臋 si臋, 偶e chcesz z nimi sp臋dza膰 tyyyle czasu! Mam nadziej臋, 偶e problemy z kr臋gos艂upem przejd膮 i b臋dziesz mog艂a w 100% cieszy膰 si臋 z jazdy! Trzymaj si臋 kochana i zapraszamy do nas http://theajtwins.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  11. Konie to przepi臋kne zwierz臋ta! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsu艅
  12. Przepi臋kne zdj臋cia! Ja nigdy na koniach nie je藕dzi艂am ale ch臋tnie spr贸bowa艂abym swoich si艂 :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  13. 艢liczne koniki, pi臋knie wygl膮dasz :)

    OdpowiedzUsu艅
  14. pasuj膮 do ciebie koniki :)
    https://poszukiwacze-okazji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  15. Wybacz, 偶e od razu przejd臋 do konkretu, ale twoje w艂osy s膮 przepi臋kne. L艣ni膮ce i g臋ste, cho膰 zwierz臋ta pi臋kne - zwr贸ci艂y moj膮 uwag臋.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

馃殫 M贸j pierwszy samoch贸d - Fiat 126p 馃殫

Moje zami艂owanie do Mumink贸w

Wyrywanie 贸semek - moje do艣wiadczenia